NASZA KSIĘGARNIA
NASZA KSIĘGARNIA
Opis produktu
Pucio ma ochotę na zabawę, ale nadchodzi wieczór i wszyscy układają się do snu. Misia już śpi, więc trzeba być cicho, żeby jej nie obudzić. A co robią inni? Dźwig przez cały dzień nosił ciężary i teraz smacznie chrapie. Drzewo i samochód na parkingu też odpoczywają. Ciocia, która świętowała swoje urodziny, uśmiecha się przez sen. Budka z lodami jest zamknięta, a samolocik Pucia leży spokojnie pod łóżkiem. Ty też zgaś światło i słodko śpij – jutro czeka cię mnóstwo nowych przygód!Wymiary produktu: 13,5x13,5cm.Wiek: 0+.
Dane techniczne
Typ zabawki
książeczka
Seria
Pucio
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
pierwszych miesięcy życia
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,203
Waga netto
0,190
Opis produktu
Nauka liczenia jeszcze nigdy nie była tak prosta!„Nauka liczenia” zawiera wskazówki dla rodziców oraz interesujące ćwiczenia i zabawy, które ułatwią dziecku opanowanie podstaw liczenia.Specjalna konstrukcja i forma książki pomagają skupić się na konkretnym zagadnieniu. Całość jest podzielona na 5 części: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie i różności matematyczne, w których dziecko oswaja się z ułamkami, odczytywaniem godziny na zegarze, a także szacowaniem długości.W każdym rozdziale znajdują się tłumaczenie danego działania oraz ćwiczenia. Dodatkowe zabawy sprzyjają utrwalaniu wiedzy, wspomagają pamięć i koncentrację.Książka zarówno dla...
Dane techniczne
Typ zabawki
książeczka edukacyjna
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
6 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,519
Waga netto
0,485
Opis produktu
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem – doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.Zawartość:- plansza,- metalowa figurka przedstawiająca doktora Jekylla i pana Hyde’a,- karty dumy, chciwości i gniewu,- żetony.Gra odpowiednia dla 2 graczy.Wymiary opakowania: 13,5x18,5x4cmWiek: 10+
Dane techniczne
Typ zabawki
gra dwuosobowa
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
10 lat
Kraj pochodzenia
CN
Waga brutto
0,258
Waga netto
0,245
Wymiary produktu
13,5x18,5x4 cm
Opis produktu
Zabawa edukacyjna - Pucio Plan dnia. Zaplanujcie swój dzień razem z Puciem, korzystając z poręcznej tablicy i 48 magnesów z obrazkami ukazującymi codzienne czynności znane każdemu dziecku! Dodatkowo w pudełku znajdziecie 4 magnesy symbolizujące pory dnia oraz 7 magnesów z nazwami dni tygodnia. Dzień możecie zaplanować z samego rana albo wieczorem dnia poprzedniego. Ułóżcie magnesy z obrazkami oraz tabliczkę magnetyczną przed sobą i dzieckiem. Zacznijcie od określenia dnia tygodnia oraz oznaczenia go na samej górze tablicy. Następnie omówcie czynności w kolejnych częściach dnia i umieśćcie wybrane obrazki na tablicy. Potem wystarczy już tylko postępować według...
Dane techniczne
Typ zabawki
gra edukacyjna
Seria
Pucio
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
2 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,621
Waga netto
0,559
Wymiary produktu
25,5x3,5x20,5 cm
Opis produktu
Książeczka Co robi Pucio?. Na kartach tej małej książeczki znajdziecie ulubionego bohatera dzieci w codziennych sytuacjach. Każda ze stron to okazja do zapoznania się z najbardziej podstawowymi rzeczownikami i czasownikami. Korzystajcie z książki tak, jak pozwalają na to rozwój i potrzeby waszego malucha. Możecie posadzić sobie dziecko na kolanach, położyć na brzuszku i postawić książkę przed nim czy w końcu oglądać ją, leżąc razem na plecach na podłodze. Ważne, byście wskazywali palcem obiekty, powtarzali zastosowane słowa (także w życiu codziennym), wyraźnie intonowali i zabarwiali emocjonalnie swoje wypowiedzi.Wymiary książeczki: 13,5x2x13,5cmWiek: 0+
Dane techniczne
Typ zabawki
książeczka
Seria
Pucio
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
pierwszych miesięcy życia
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,187
Waga netto
0,168
Wymiary produktu
13,5x2x13,5 cm
Opis produktu
Czy zastanawialiście się kiedyś, co kryją w sobie różne pomieszczenia? Teraz możecie zajrzeć w każdy zakamarek ogromnego domu Ani i Kazika. Spędźcie trochę czasu w ich pokoju, a potem koniecznie wpadnijcie do siłowni i jadalni. Pomyszkujcie w gabinecie, łazience i pralni z kącikiem do szycia. Warto też dłużej zabawić w spiżarni czy garażu. A może najciekawsze rzeczy czekają na strychu? Książeczka zawiera kolorowe, przyjazne dla oka dziecka ilustracje, które z pewnością zachwycą i przyciągną uwagę najmłodszych czytelników. Przeglądanie i czytanie książeczki pozytywnie wpływa na prawidłowy rozwój dziecka przez doskonalenie umiejętności językowych, zdolności...
Dane techniczne
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,708
Waga netto
0,698
Opis produktu
Labirynty i łamigłówki dla supermózgów to fantastyczna książeczka dla dzieci od 6 roku życia ćwicząca umysł i koncentrację. Na stronach książeczki umieszczono między innymi zakręcone labirynty, zastanawiające łamigłówki, ciekawe układanki, niezwykłe złudzenia optyczne, skojarzenia, różnice do znalezienia, różne testy na spostrzegawczość, ciągi logiczne czy puzzle. Jest to prawie 80 zabawnych zagadek, które zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o najmłodszych, aby umożliwić im trening szarych komórek i dać z siebie wszystko. Dzieci mogą rozwiązywać łamigłówki samodzielnie albo w towarzystwie, a nawet rzucić wyzwanie rodzicom. Na końcu książeczki...
Dane techniczne
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,175
Waga netto
0,170
Opis produktu
Gra na emocjach jeszcze nigdy nie była taka zabawna.Gra zawiera ponad 100 kart z ikonkami, za pomocą których przedstawiać będziemy różne emocje. Każda z nich kojarzyć się może z wieloma rzeczami, co gwarantuje świetną zabawę.Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie - takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt. Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty.Proste zasady gry:- Zadajesz pytanie, np. Jak się czuję, gdy spóźniam się na pierwszą randkę?...
Dane techniczne
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
10 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,345
Waga netto
0,321
Wymiary produktu
9,5x9,5x7,5 cm
Opis produktu
Ten zbiór zabawnych wierszyków, którym towarzyszą zachwycające i pełne humoru ilustracje, to książka wyjątkowa. Jej wspólne czytanie może być świetną zabawą dla dzieci i rodziców. To doskonała pomoc w pracy z dziećmi mającymi problemy logopedyczne. Nie straszy trudnymi do wymówienia łamańcami językowymi, bo rymowanki są dostosowane do wieku dziecka. Sprawdzi się jako materiał do ćwiczenia mowy, bo jest nie tylko profesjonalnie przygotowany, lecz także niezwykle atrakcyjny dla małych czytelników.To również świetna propozycja dla dzieci, które nie mają kłopotu z mową, ale są w wieku, kiedy wymowa się rozwija. Książka w ciekawy sposób pomaga ten rozwój...
Dane techniczne
Wiek od
3
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,385
Waga netto
0,367
Wymiary produktu
17x22x1,5 cm
Opis produktu
„Bajkoterapia” to antologia pięknych i mądrych bajek dla dzieci, poradnik dla rodziców, a przede wszystkim świetny sposób na wspólne spędzenie czasu. Bajki-pomagajki to niezwykłe historie, które wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa, zawierają wiele praktycznych wskazówek, opowiadają mądrze o świecie dziecięcych emocji i konkretnych problemach, z którymi dzieci się borykają. Młodzi i najmłodsi czytelnicy (w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) mogą utożsamić się z bohaterem i przeżyć z nim daną historię, a także dowiedzieć, jak zachować się w wielu ważnych sytuacjach. Bajkom towarzyszą wskazówki i komentarze eksperta od bajkoterapii – Katarzyny...
Dane techniczne
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,560
Waga netto
0,550
Opis produktu
Szalona gra pełna liczb i emocji!Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!Wiek: 8-108 lat.Wymiary: 9,8x9,8x7,3cm.Liczba graczy: 2-4.Czas gry: 15min.
Dane techniczne
Typ zabawki
gra liczbowa
Wiek od
8 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,225
Waga netto
0,209
Wymiary produktu
9,8x9,8x7,3 cm
Opis produktu
Książka dla dzieci od wydawnictwa Nasza Księgarnia przedstawia historię małego Felusia i jego misia Gucia. Jak każdy przedszkolak, Feluś jest bardzo ciekawy świata. Fascynują go ludzie wykonujący różne zawody i chętnie ich naśladuje podczas zabaw z kolegami i koleżankami. Raz jest kucharzem, raz odkrywcą kości dinozaurów, a kiedy indziej buduje z klocków niesamowite budowle… Zawsze jednak wspaniale opiekuje się swoim kotem! Feluś ma wiele pasji i próbuje swoich sił w rozmaitych dziedzinach, żeby odkryć, co tak naprawdę lubi robić. Miś Gucio, towarzysz Felusia, także poznaje zawody – chce być fryzjerem albo kierowcą. A może jednak weterynarzem lub aktorem…?...
Dane techniczne
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,619
Waga netto
0,557
Opis produktu
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych!Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek!W grze Na końcu języka należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika.W grze Na końcu języka 2 na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy!Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka!Proste zasady gry!3 poziomy trudności! Małe, poręczne pudełko!
Dane techniczne
Typ zabawki
gra towarzyska
Wiek od
10 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,425
Waga netto
0,391
Opis produktu
Gra Sen (edycja jubileuszowa wydana na stulecie Wydawnictwa Nasza Księgarnia). W zestawie znajdują się nowe ilustracje, nowe działania kart, nowe warianty rozgrywki! Istnieje możliwość łączenia edycji normalnej z jubileuszową. Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Gra zdobyła liczne nagrody.Liczba graczy: 2-5Czas rozgrywki: 20 minutWymiary opakowania: 13,5x4x19cmWiek: 8-108
Dane techniczne
Typ zabawki
gra karciana
Wiek od
8 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,433
Waga netto
0,389
Wymiary produktu
13,5x4x19 cm
Opis produktu
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.W pudełku znajdują się:- trójwymiarowe elementy gry (6 drzew, 3 krzaki, 12 zwierząt), - 12 dużych żetonów z ilustracjami zwierząt - 25 żetonów żołędzi (punktacji).Wymiary opakowania: 24x24x7,5cm.Wiek: 3+.
Dane techniczne
Typ zabawki
gra przestrzenna
Seria
Rok w lesie
Płeć
chłopiec, dziewczynka
Wiek od
3 lat
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,814
Waga netto
0,075
Wymiary produktu
24x24x7,5 cm
Opis produktu
Tylko od was zależy, jak będzie wyglądać ten rok. Gracie kartami przedstawiającymi 4 pory roku: Wiosnę, Lato, Jesień i Zimę. W trakcie gry każdy z was tworzy swój rok składający się z maksymalnie 12 kart (symbolizujących 12 miesięcy). Staracie się, aby w waszym roku znajdowały się karty dające jak najwięcej punktów. Musicie jednak być ostrożni, bo jak wiadomo - nic dwa razy się nie zdarza, więc każda karta w roku musi mieć inny symbol. Za każdą kartę z symbolem, który macie już w swoim roku, dostaniecie punkt ujemny. Wygra osoba, która stworzy rok z największą liczbą punktów. Gra odpowiednia dla 2-4 graczy.Zawartość:- 72 karty (18 kart wiosny, 18 kart lata...
Dane techniczne
Wiek od
8
Kraj pochodzenia
PL
Waga brutto
0,232
Waga netto
0,216
Wymiary produktu
9,5x9,5x7,5 cm