PLEN
27 - 03 - 2023R.

Kampanie reklamowe startujące w marcu 2023

 
 
 
CreArt pierwszy raz w kampanii TV już tej WIOSNY!
 

 

  • 6 tygodniowa kampania TV skierowana do dzieci 4-12 oraz ich rodziców będzie emitowana na kanałach dziecięcych.
  • GRP 665!;

Start kampanii: 13.03.2023

Dlaczego Creart?

  • Produkty posiadają w zestawie farby akrylowe, które są rozcieńczalne w wodzie.
  • Wysokiej jakości tektura jako płótno do malowania (nie plastik!) z certyfikatem FSC
  • Tekstura idealnie pochłania farby, aby krycie było dobre, ale jednocześnie nie jest jak gąbka. Pozostaje płaska nawet od razu po nałożeniu farby.
  • Produkty są opracowywane w Europie!
  • Wiele z ilustracji dla dzieci jest przygotowywanych przez wyspecjalizowanego ilustratora
  • W każdym produkcie znajduje się paleta, w której można umieścić farbki
  • Pędzle są drewniane

 

 
Puzzle przestrzenne 3D Ravensburger to świetna rozrywka zarówno dla dzieci jak i dorosłych! Już w marcu w kampanii TV!
 

 

  • 4 tygodniowa kampania TV skierowana do dzieci 10+ na kanałach dziecięcych.
  • GRP 417!;
  • Start kampanii: 13.03.2023

Popularne i wspierane reklamą produkty:

  • Wieża Eiffela 216 elementów – 12556
  • Big Ben 216 el. – 12554
  • Empire State Building 216 elementów – 12553
  • Dziecinny globus 180 elementów – 12338
  • Dziecinny globus 540 elementów – 12436
  • Układ Planetarny 960 elementów - 11668

 

 
 
CreArt na B2B
Puzzle 3D Ravensburger na B2B
 
 
 
10. marca startuje reklama telewizyjna przeuroczych Strojnisi!
 

Strojnisie to kolekcja przesłodkich, elastycznych misiów. Każdy z nich ma wyjątkowy strój, który w jednej chwili pozwala im być kimkolwiek chcą! Lew, kaczuszka, a może jednorożec? W krainie Strojnisiów wszystko jest możliwe!

Strojnisie – Modne Misie wyglądają tak uroczo, kiedy są przebrane. Zbierz je wszystkie, zamieniaj ubranka i stylizuj do woli!

– wspaniała zabawa

– można je kolekcjonować

– można je przebierać

– są elastyczne

Link do reklamy:

https://www.youtube.com/watch?v=J71hrHHWfkw

 
13 marca ruszają kampanie TV i/lub online promujące gry Boom Boom, Magajaja, 20 sekund challenge, 5 sekund, Vabang oraz Po prostu P!
 

BOOM BOOM

Kampania TV, emitowana będzie w dniach 13.03 - 31.03.2023r. na stacjach tematycznych: Polsat, TVN oraz TVP. Kampania wygeneruje łącznie350 GRP.

Uzupełnieniem działań, będzie kampania online, która wystartuje równolegle z kampanią TV - 6.03. i potrwa aż do 02.04.2023r.

Grupa docelowa: Chłopcy i dziewczynki 4 - 9

MAGAJAJA

Kampania TV, emitowana będzie w dniach 13.03 - 26.03.2023r. na stacjach tematycznych: Polsat, TVN oraz TVP. Kampania wygeneruje łącznie 400 GRP.

Uzupełnieniem działań, będzie kampania online, która wystartuje równolegle z kampanią TV - 6.03. i potrwa aż do 02.04.2023r.

Grupa docelowa: Chłopcy i dziewczynki 4 - 9

20 SEKUND CHALLENGE

Kampania online będzie prowadzona w okresie od 6.03. i potrwa aż do 02.04.2023r.

5 SEKUND

Kampania online będzie prowadzona w okresie od 6.03. i potrwa aż do 02.04.2023r.

VABANG

Kampania TV, emitowana będzie w dniach 13.03 - 31.03.2023r. na stacjach tematycznych: Polsat, TVN oraz TVP. Kampania wygeneruje łącznie 400 GRP.

Uzupełnieniem działań, będzie kampania online, która wystartuje równolegle z kampanią TV - 6.03. i potrwa aż do 02.04.2023r.

Grupa docelowa: Chłopcy i dziewczynki 6-16

PO PROSTU P

Kampania TV, emitowana będzie w dniach 13.03 - 31.03.2023r. na stacjach tematycznych: Polsat, TVN oraz TVP. Kampania wygeneruje łącznie 350 GRP.

Uzupełnieniem działań, będzie kampania online, która wystartuje równolegle z kampanią TV - 6.03. i potrwa aż do 31.03.2023r.

Grupa docelowa: Chłopcy i dziewczynki 6-16


 
 
Strojnisie na B2B
Gry Trefl na B2B
 
 
 
13.03 startuje kampania online dla Majorette i potrwa do niemal Wielkanocy tj. 7.04
 

Kampania ma charakter zasięgowy z częścią prosprzedażową,

dlatego wyświetlać będziemy się:

  1. YouTube - dotarcie do dzieci i do „miłośników motoryzacji”
  2. Facebook - video i karuzela prezentująca nowe produkty - dotarcie do kolekcjonerzy i „miłośników motoryzacji” i rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
  3. Google Ads Remarketing – banery statyczne wyświetlane do osób, które obejrzały spot TV jako utrwalenie komunikacji z celem zachęcenia do zakupu

Spot reklamowy:

https://www.youtube.com/watch?v=L6O79LvYaFs

 
13.03 startuje kampania online dla Evi Love i potrwa do niemal Wielkanocy tj. 7.04
 

Kampania ma charakter zasięgowy,

dlatego wyświetlać będziemy się:

  1. YouTube video:

Spot 15 s – budujący zasięg - dotarcie do dziewczynek w wieku przedszkolnym

Spot 6 s - zwiększający zasięg - dotarcie do dziewczynek w wieku przedszkolnym

  1. Facebook video: kierowane do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym

Spot reklamowy:

https://www.youtube.com/watch?v=rl4qiThV-x8

 
 
Majorette na B2B
Laleczki EVI na B2B
 
 
 
Pluszki Kłębuszki w reklamie od 17. marca!
 

Już dziś, w piątek, 17. marca startuje reklama telewizyjna linii kreatywnej - Pluszki Kłębuszki.

W sam raz na wielkanocny upominek!

Link do reklamy TV - https://www.youtube.com/watch?v=5xbmXSWKYZQ

 
Nowość COBI - Pomaluj buźkę w reklamie online i TV!
 

Kampania online na nowośći od COBI rusza 17.03 i potrwa do 16.04.

Link do reklamy: GRA Pomaluj buźkę! Zgadnij kim jestem! - YouTube

 
 
Zamów z B2B
Oferta dostępna do pobrania z B2B (Moje konto/Oferta produktowa)
 
 
 
 

 

Powrót do bloga

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej